وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

                

 

نیروهای ملی نجات فاجعه (NDRF) در مجموع 101 تیم را در ایالت هایی که احتمالاً تحت تأثیر طوفان Tauktae قرار دارند ، مستقر کرده اند.

79 تیم و همچنین 22 تیم در حالت آماده به کار مستقر هستند.  تیم های امداد و نجات ارتش ، نیروی دریایی و گارد ساحلی به همراه کشتی ها و هواپیماها نیز مستقر هستند.

 

کمیته ملی مدیریت بحران (NCMC) ، به ریاست راجیو گائوبا ، وزیر کابینه ، روز یکشنبه برای بررسی آمادگی وزارتخانه ها / سازمان های مرکزی و ایالتی برای مقابله با طوفان طوفانی Tauktae در دریای عرب تشکیل جلسه داد.

 

مدیرکل اداره هواشناسی هند گفت: پیش بینی می شود که این طوفان صبح روز 18 مه (سه شنبه) با سرعت وزش باد در محدوده 150 تا 160 کیلومتر در ساعت ، همراه با وزش باد شدید ، بارندگی شدید و مناطق ساحلی طوفانی.

 

در این جلسه دبیران کل ایالت های گجرات ، ماهاراشترا ، گوا ، کارناتاکا ، کرالا و تامیل نادو و همچنین مشاوران سرزمین های اتحادیه لاشادویپ و دادرا و ناگار هاولی و دامن و دیو حضور داشتند.

 

اداره هواشناسی هند (IMD) صبح روز یکشنبه گفت ، طوفان ورودی در یک “طوفان سیکلونیک بسیار شدید” بر فراز دریای شرقی-مرکزی عربستان شدت گرفته و احتمالاً در 12 ساعت آینده شدت بیشتری خواهد گرفت.

 

دست کم چهار نفر کشته و 73 روستا در شش منطقه در کارناتاکا تحت تأثیر تشدید طوفان Tauktae قرار گرفتند ، یکشنبه اداره مبارزه با حوادث ایالت کارناتاکا (KSDMA) گفت.

در همین حال ، آمیت شاه ، وزیر کشور اتحادیه ، ریاست جلسه بررسی با وزیران و مدیران ارشد ایالت ها و سرزمین های اتحادیه های کارگری را برای مقابله با اوضاع ناشی از طوفان Tauktae بر عهده دارد.

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

 

در این ماه ، دولت ویکتوریا 3000 دلار تخفیف برای وسایل نقلیه الکتریکی با قیمت کمتر از 68،740 دلار اعلام کرد.  این انگیزه برای تسریع در انتقال ما به اتومبیل های با میزان آلایندگی صفر در نظر گرفته شد و به نظر می رسد که این امر می تواند سرعت فروش را افزایش دهد.

اگرچه حدود 20،000 یارانه در نظر گرفته خواهد شد ، اما دور اول به 4000 یارانه محدود شد. این باعث می شود هر کس در ویکتوریا که قصد خرید یک ماشین الکترونیکی را دارد سریع اقدام کند ، از این برنامه استفاده کند.

از زمانی که پیوند خود را به ارجاع در ماه مه 2019 دریافت کردم ، پیوند را در هر پست مرتبط با تسلا در سایت قرار داده ام و شاهد مراجعه مستمر بوده ام ، اما در این ماه این مراجع منفجر شده است.  در حالی که ما در تسلا مکان هر مراجعه را به اشتراک نمی گذاریم ، در واقع هیچ چیز دیگری برای تغییر وجود ندارد (تازه سازی 2021 ماه ها قبل انجام شد) به جز معرفی انگیزه EV Victorian.

فقط در این ماه فقط در 16 روز 12 مراجعه جدید مشاهده کردم که در مقایسه با ماه های گذشته شتاب چشمگیری دارد.  اگر بخواهم آن را در متن بگویم ، طی 24 ماه از دریافت لینک ارجاع تسلا ، به طور متوسط ​​در هر ماه حدود 3.5 مراجعه داشته ام.  در حالی که من امیدوار بودم که تا پایان سال 2021 به 100 نقطه ارجاع برسم ، به نظر می رسد این اتفاق تقریبا 6 ماه زودتر رخ خواهد داد.

برای کسانی که با برنامه هدفگیری فعلی آشنا نیستند ، تسلا شرح زیر را در وب سایت خود لیست می کند.

 

شما و هر کسی که از اتصال توصیه شده شما استفاده می کند می توانید با خرید یک ماشین جدید تسلا 1500 کیلومتر Supercharging رایگان برنده شوید.  همچنین هر پیشنهاد خودرو به شما این فرصت را می دهد که یک سوپراسپرت ماهانه مدل Y یا Roadster را برنده شوید.  مالکانی که از قبل Supercharging رایگان دارند ، دو شانس برنده شدن دارند.

 

اگر شما یکی از 97 افراد شگفت انگیز هستید که از کد مرجع من استفاده کرده اند ، متشکرم.  توانایی رانندگی رایگان در 2 سال گذشته و حداقل 3 سال آینده واقعاً شگفت انگیز است.  اگرچه قیمت خودرو هنوز بالا است ، داشتن تقریبا هزینه های صفر کارکرد واقعی به کاهش کل هزینه مالکیت در طول عمر آن کمک می کند.  آزاد کننده ترین کار این است که فقط با خانواده خود قدم بزنید و به هزینه های آن فکر نکنید.

چیزی که الان بیشتر از همه من را به هیجان می آورد کمتر مربوط به مایل های آزاد است ، اما بیشتر به این فرصت برای برنده شدن یک مدل Y و تبدیل شدن به یک خانواده دوقلوی EV ، جایگزینی هوندا CRV همسرم بیشتر است.  در حالی که داستان برندگان برنامه مرجع تسلا اندک بود ، امیدواریم که پس از تولید مدل Y ، چند مورد دیگر نیز منتشر شود.

 

در حال حاضر تسلا فقط یک خودرو به نام Model 3 در استرالیا می فروشد ، زیرا ما منتظر راه اندازی RHD مدل Y هستیم و مدل های S و X به روز شده سال آینده وارد بازار می شوند ، این احتمال وجود دارد که بیشتر توصیه ها برای مدل 3 و به ویژه نوع SR +. که در زیر آستانه قرار داده شده است.

من در آلبوری ودونگا ، یک شهر منطقه ای با 100000 نفر جمعیت زندگی می کنم و هنگامی که اولین بار مدل 3 خود را در سپتامبر 2019 دریافت کردم ، به طور منظم تنها شارژر Supercharger 6 بخشی در Wodonga بودم.  اکنون طی چند سال معمولاً داشتن دوستان برای شارژ حداقل یک و غالباً 2 یا 3 اتفاق می افتد. از آنجا که تسلا در استرالیا فروخته می شود ، مالکان بیشتری از سیدنی ، کانبرا و ملبورن برای شارژ در ودونگا متوقف می شوند ، اما همچنین شاهد تکرار آن هستم مشتریانی که افراد محلی بیشتری را فرض می کنند.

در یک شهر کوچک منطقه ای مانند ودونگا ، من تسلا را ماهها یک روز در میان می بینم بدون اینکه متوجه دیگری شوم.  اگرچه این اطلاعات حکایت از تجربه خودم است ، اما متأسفانه این یکی از بهترین شاخص ها است ، زیرا تسلا فروش و تحویل کالا به استرالیا را شکست نمی دهد.

با این حال ، این مصادف با عکس های اخیر به اشتراک گذاشته شده در مراکز تحویل تسلا و نیمه تریلرهای مدل 3 با هدف اوسی و بسیاری از مشتریان ویکتوریایی است.

تسلا اولین خودروساز بود که شب اعلامیه وب سایت خود را به روز کرد تا انگیزه دولت جدید را منعکس کند.  به نظر می رسد این سرعت ، همراه با فروش آنلاین سودهای ویژه ای را به همراه داشته باشد ، به خصوص اگر افراد از قبل در مورد خودروی بعدی خود به آن فکر کرده باشند.

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

       

هند پس از به روزرسانی سالانه رده بندی تیم های ICC ، که روز پنجشنبه منتشر شد ، در رتبه اول آزمون قرار گرفت.  (اخبار بیشتر کریکت)

هند با جمع آوری 2914 امتیاز از 24 مسابقه ، با رتبه 121 در رده نخست جدول است.

مردم ویرات کولی در مسابقات جهانی آزمون ، نیوزیلند ، با رده بندی 120 از نزدیک حریفان نهایی خود را دنبال می کنند. کیوی ها از 18 تست 2166 امتیاز کسب کرده اند.

انگلیس (رتبه 109) با هزینه استرالیا (رتبه 108) به مقام سوم صعود کرد و اکنون به رتبه چهارم رسیده است.

پاکستان (94) پنجم است ، در حالی که غرب هند (84) با دو پله صعود به رتبه ششم رسیده است.

آفریقای جنوبی (80) و سریلانکا (78) به ترتیب هفتم و هشتم سقوط کردند و پس از آنها بنگلادش (46) و زیمبابوه (35) قرار گرفتند.

هند و نیوزلند از 18 تا 22 ژوئن با اولین فینال مسابقات جهانی در دادگاه در سالن ساوتهمپتون آژاس دیدار می کنند.

 

 

        برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

       

با تنظیم زمینه اولین آزمایش تلقیح Covid-19 بر روی خردسالان ، تنظیم کننده دارو در هند به Bharat Biotech اجازه داد آزمایشات بالینی واکسن ویروس کرونا را بر روی کودکان بین 2 تا 18 سال انجام دهد.

این آزمایش شامل دو دوز واکسن تزریق شده در روز صفر و روز 28 است.

این محاکمه بر روی 525 نفر در سایت های مختلف از جمله AIIMS ، دهلی ، AIIMS ، پاتنا و موسسه علوم پزشکی Meditrina ، ناگپور انجام خواهد شد.

کمیسیون تخصصی سازمان کنترل داروی مرکزی (SEC) Covid-19 (SEC) روز سه شنبه در مورد درخواست Bharat Biotech مستقر در حیدرآباد برای مجوز برای انجام آزمایشات بالینی مرحله II / III برای ایمنی و واکنش زایی و ایمنی زایی ضایعات کوواکسین در کودکان 2 ساله بحث کرد. تا 18 سال

“پس از بحث و بررسی دقیق ، کمیته توصیه کرد که آزمایش بالینی فاز II / III برای کل واکسن ویروسی کرونا ویروس غیرفعال در گروه سنی 2 تا 18 سال انجام شود ، مشروط بر اینکه شرکت باید داده های ایمنی متوسط ​​را برای آزمایش بالینی فاز II ارائه دهد ، همراه با توصیه های DSMB به CDSCO قبل از رفتن به مرحله III مطالعه ، “یک منبع گفت.

پیش از این ، این پیشنهاد در جلسه SEC در 24 فوریه مورد بحث قرار گرفت و از شرکت خواسته شد که پروتکل آزمایش بالینی تجدید نظر شده را ارائه دهد.

کوواکسین ، ساخته شده توسط بهارات بیوتک با همکاری شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) ، در بزرگسالان در عمل مداوم هند برای واکسیناسیون علیه COVID-19 استفاده می شود.

نهادهای نظارتی ایالات متحده در هفته جاری استفاده اضطراری از واکسن Covid-19 Pfizer-BioNTech را برای کودکان 12 تا 15 ساله مجاز دانستند.  این واکسن قبلاً به افراد بالای 16 سال داده شده است. کانادا اولین کشوری در جهان است که واکسن Cfid-19 Pfizer را در سن 12 سالگی در 5 ماه مه تصویب کرد.

 

 

 

        برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

 

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

 

 

ما برای ایجاد یک رمز عبور جدید پیوندی برای شما ارسال خواهیم کرد.

    {* #forgotPasswordForm *}

پست الکترونیک

       

        {* adidressSignIn_emailAddress *}

 

            {* دکمه ForgotPassword_send *}

       

    {* / ForgotPasswordForm *}

 

 

    {* #legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

نمایش نام

        {* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

        {* پست الکترونیک *}

   

 

       

        با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.   

بارگذاری …

    {* / legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

 

    {* mergeAccounts *}

 

 

 

 

{* public_profileBlurb *}

 

                نام نمایش:

{* نمایش عمومی_نام *}

 

            {* public_name *} {* public_gender *} {* public_birthdate *} {* public_emailAddress *} {* public_address *} {* public_phoneNumber *}

       

 

 

 

 

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

 

 

اطلاعات حساب خود را به روز می کنید …

       

 

هنگام تلاش برای به روزرسانی داده های شما خطایی روی داد.  لطفا با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

خوش برگشتی {* WelcomeName *}!!

        {* loginWidget *}

 

            یا

       

 

 

 

خوش برگشتی !!

 

        {* # فرم اطلاعات کاربر # *

           

            {* adidressSignIn_emailAddress *}

           

            {* traditionalSignIn_password *}

 

                {* traditionalSignIn_signInButton *}

           

        {* / userInformationForm *}

 

            یا

       

 

 

 

 

        {* #tradAuthenticateMergeForm *}

           

            {* سنتیSignIn_emailAddress *} {* mergePassword *}

 

                {* backButton *} {* سنتیSignIn_signInButton *}

           

         {* / tradAuthenticateMergeForm *}

   

 

 

 

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

 

 

                {* # ثبت نام فرم_رادیو_2 *}

 

 

نام کوچک

                    {* سنتی_ثبت_نام *}

               

 

نام خانوادگی

                    {* سنتی_Registration_lastName *}

               

 

نمایش نام

            {* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

            {* adriseRegistration_emailAddress *}

گذرواژه ایجاد کنید

 

                {* passwordRegistration_password *}

 

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

 

 

 

               

                با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.           

                {* createAccountButton *}

           

        {* / registrationForm_radio_2 *}

            {* loginWidget *}

 

 

 

ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور خود را بررسی کنید.

 

 

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

 

 

ما این کد تنظیم مجدد رمز عبور را تشخیص ندادیم.  آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا آدرس جدیدی دریافت کنید.

    {* #resetPasswordForm *}

       

        {* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resetPasswordForm *}

 

 

گذرواژه ی شما با موفقیت تغییر کرد.

 

 

    {* newPasswordForm *}

رمز عبور جدید

        {* رمز عبور جدید *}

رمز ورود جدید را دوباره وارد کنید

        {* newpasswordConfirm *} {* / newPasswordForm *}

 

 

از اینکه آدرس ایمیل خود را تأیید کردید متشکریم

 

 

متأسفیم ، ما نتوانستیم این آدرس ایمیل را تأیید کنیم.  ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما ایمیل دیگری برای شما ارسال خواهیم کرد.

    {* #resendVerificationForm *}

       

        {* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resendVerificationForm *}

 

 

 

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

 

 

 

 

               

                {* # فرم اطلاعات کاربر # *

پست الکترونیک

؟شما ممکن است با یک حساب Rogers Media دیگری حسابی ایجاد کرده باشید که می تواند برای ورود به سیستم در اینجا استفاده شود.

 

                   

                    {* adidressSignIn_emailAddress *}

کلمه عبور

                   

 

                        {* traditionalSignIn_password *}

 

                        {* traditionalSignIn_signInButton *}

                       

                        {* سنتیSignIn_createButton *}

                {* / userInformationForm *}

           

                {* loginWidget *}

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

شیکاگو بلک هاوکس امیدوار است کاپیتان جاناتان تاوز ، پس از از دست دادن کل سال 2020 ، برای فصل 2021-2022 برگردد.

Toews اعلام کرده است که به دلیل یک مشکل پزشکی مشخص نشده که در طول ماه دسامبر از دسترس خارج می شود ، احساس خستگی و بی حالی مداوم می کند.

“کریس جانستون” از Sportsnet در بخش “عناوین خبری” در بخش شب هاکی در کانادا روز چهارشنبه

استن بومن ، رئیس عملیات هاکی بلک هاوکس ، گفت که او اخیراً با Toews صحبت کرده و “احساس خوبی دارد” اما هنوز تعهدی برای بازگشت به بازی در سال 2021 نگذاشته است.

شیکاگو در طول فصل 2021 با 24-25-7 ادامه داد و در لیگ دسته ششم به مقام ششم رسید و پلی آف جام استنلی را از دست داد.

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

اتاوا – آمار کانادا پیش از انتشار رسمی گزارش شغل خود ، پیش نمایش گزارش شغل خود را به کار خود ادامه داده است

    آژانس می گوید دو نفر از بخش دارایی و دفتر شورای مخفی ، که به نخست وزیر و کابینه کمک می کنند ، مجاز به بررسی مختصر تعداد مشاغل روز جمعه آوریل هستند.

    مقامات اجازه داشتند از طریق یک پورتال دیجیتال ایمن به گزارش شغلی دسترسی داشته باشند ، که هر یک از آنها گزارش را به صورت آنلاین ردیابی می کنند.

    اطلاعات در اوایل 6:30 صبح جمعه به اشتراک گذاشته شد ، این تغییر در عمل تا ماه مه 2020 است ، زمانی که جزئیات در اوایل بعد از ظهر پنجشنبه با مقامات منتخب به اشتراک گذاشته شد که پس از تعطیلی بازار برای روز می توانند وزرا را مطلع کنند.

    آمار کانادا در اطلاعیه آنلاین درباره این تغییر اعلام کرد که این یک طرح آزمایشی است که در تابستان ادامه می یابد و سپس تصمیم می گیرد که آیا به سایر سازمان های فدرال گسترش یابد.

    یک سال پیش ، پس از انقضا آوریل 2020 در رسانه ها قبل از آزادی رسمی ، آژانس اشتراک شماره شغل با کارمندان دولت را متوقف کرد.

 

    این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در 7 مه 2021 منتشر شد.

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

کارفرمایان آمریکایی ماه گذشته فقط 266000 شغل اضافه کردند که نسبت به ماه مارس کاهش چشمگیری داشت ، این نشانه ای است که برخی شرکت ها با تشدید بهبود اقتصادی در تلاش برای یافتن کارگران کافی هستند.

وزارت کار روز جمعه گفت ، با کم شدن موارد ویروس و کاهش محدودیت های ایالت ها و شهرها ، مشاغل برای چهار ماه متوالی شغل اضافه می کنند.  هنوز نرخ بیکاری از 6٪ در مارس به 6.1٪ رسیده است.

 

در همان زمان ، خوش بینی در مورد بهبود اقتصادی در حال رشد است.  بسیاری از آمریکایی ها پس از دریافت 1400 دلار چک امدادی ، همراه با پس اندازهایی که از زمان کاهش مسافرت ، سرگرمی و شام طی سال گذشته جمع کرده اند ، با پول در یک مکان قرار دارند.  میلیون ها مشتری هزینه های اضافی خود را صرف صرف وعده های غذایی در رستوران ها ، بلیط هواپیما ، سفرهای جاده ای و اتومبیل و خانه های جدید کرده اند.

در میان صنایع ، بیشترین ضرر در ماه گذشته مربوط به کار موقت بود که 111000 شغل را ترک کرد.  شرکتهای ساختمانی پس از افزایش 97،000 در مارس در آوریل شغل اضافه نکردند. تولید پس از استخدام 54،000 در ماه قبل 18،000 موقعیت را از دست داد.  و حمل و نقل و انبارداری پس از ماه ها سود کل 74000 شغل را کاهش داد.

در مقابل ، رستوران ها ، هتل ها و اماکن تفریحی – شرکت هایی که بیشتر از کمبود نیروی کار شکایت دارند – در آوریل 331،000 شغل اضافه کردند ، حتی بیشتر از 206،000 افزایش در ماه مارس.

دولت در گزارش ماهانه خود در روز جمعه ، برآورد افزایش شغل خود در ماه مارس را نیز به شدت کاهش داده و از 7160000 تخمین زده شده قبلی خود یعنی 916000 نفر کاهش داده است.

دستاوردهای شغلی آینده

اکثر اقتصاددانان با استفاده از واکسن های بیشتر و توزیع تریلیون های کمک دولتی به اقتصاد ، انتظار رشد شغلی قوی تری دارند.  حتی اگر قرار باشد افزایش دیگری در موارد COVID-19 اتفاق بیفتد ، تحلیلگران انتظار ندارند که بیشتر کشورها و شهرها محدودیت های سختگیرانه تجاری را اعمال کنند.  شرکت مشاوره Oxford Economics تخمین می زند که در مجموع 8 میلیون شغل در سال جاری اضافه شود که نرخ بیکاری را در پایان سال به پایین 4.3٪ کاهش دهد.

با این وجود ، رونق اقتصادی به حدی سریع بود که بسیاری از مشاغل ، به ویژه در بخش هتل های سخت – که شامل رستوران ها ، بارها و هتل ها است – دستگیر شدند و نتوانستند همه مشاغل را پر کنند.  برخی از افراد بیکار نیز تمایل به جستجوی کار ندارند زیرا از ابتلا به ویروس می ترسند.

برخی دیگر به جای بازگشت به مشاغل قدیمی ، مشاغل جدیدی را انتخاب کرده اند.  و بسیاری از زنان ، به ویژه مادران شاغل ، مجبور شدند نیروی کار خود را ترک کنند تا از فرزندان خود مراقبت کنند.

بیشترین استخدام ها تاکنون پس از ده ها میلیون موقعیت از دست رفته بود ، زیرا این بیماری همه گیر اقتصاد را از 14 ماه پیش از دست داد.  اقتصاد بیش از 8 میلیون شغل زیر سطح قبل از همه گیری خود باقی مانده است.

بسته نجات 1.9 تریلیون دلاری دولت بایدن که در اوایل ماه مارس تصویب شد ، به حفظ درآمد و قدرت خرید آمریکایی ها به مراتب بیشتر از رکودهای قبلی کمک کرد.  اقتصاد در سه ماه اول سال با رشد شدید سالانه 6.4٪ رشد کرد.  طبق اعلام بانک فدرال رزرو آتلانتا ، این نرخ می تواند در سه ماهه آوریل-ژوئن به 13 درصد برسد.

گزارش دولت هفته گذشته نشان داد که دستمزد و درآمد در سه ماهه اول با سرعت بالایی افزایش یافته و این نشان می دهد که برخی از شرکتها برای جذب و نگهداری کارمندان مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند.  در حقیقت ، تعداد مشاغل ایجاد شده اکنون بسیار بالاتر از سطح قبل از همه گیری است ، اگرچه هنوز هم میزان نیروی کار – تعداد آمریکایی های شاغل یا جستجوی کار – حدود 4 میلیون نفر کاهش یافته است.

کار در خانه یک مد موقتی نیست

علاوه بر این ، بهبود به شدت نابرابر است: در سال گذشته ، بیشتر کارمندان آموزش عالی و یقه سفیدها قادر به کار در خانه بوده اند.  بسیاری نه تنها پس انداز اندوخته اند ، بلکه در نتیجه افزایش ارزش مسکن و ثبت بازار سهام ، ثروت خود را نیز گسترش داده اند.

در مقابل ، کاهش شغل به شدت بر روی کارگران کم مزد ، اقلیت های نژادی و افراد فاقد دانشگاه کاهش یافته است.  علاوه بر این ، بسیاری از زنان ، به ویژه مادران شاغل ، مجبور شدند نیروی کار خود را ترک کنند تا از فرزندان خود مراقبت کنند.

بسته امدادی بایدن همچنین 300 دلار به مزایای بیکاری هفتگی افزود.  مایر تخمین می زند که برای افرادی که سالانه کمتر از 32000 دلار در مشاغل قبلی خود درآمد داشته اند ، مزایای فعلی بیکاری بیش از شغل قبلی آنها پرداخت می شود ، واقعیتی که می تواند تا 1 میلیون نفر را از نیروی کار دور نگه دارد.  علاوه بر این ، افزایش قیمت سهام و ارزش مسکن می تواند باعث شود 1.2 میلیون آمریکایی مسن زودتر از آنچه در غیر این صورت بازنشسته شود.

با این حال ، برخی از اقتصاددانان می گویند که کارفرمایان برای جذب افراد بیشتر به بازار کار مجبور به پرداخت حقوق بیشتر هستند.

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

       

روز سه شنبه ، هند و انگلیس از نقشه راه 2030 برای افزایش روابط بین دو کشور به یک سطح استراتژیک جامع رونمایی کردند و از افزایش همکاری تجاری بین دو کشور برای مذاکره در مورد دارایی های ثابت متعادل ، از جمله پیمان تجارت موقت برای درآمد اولیه خبر دادند.

در جریان یک اجلاس مجازی ، نخست وزیر نارندرا مودی و نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون بحث گسترده ای در مورد موضوعات مهم جهانی ، منطقه ای و دو جانبه از جمله همکاری در امور دفاعی ، امنیتی و بهداشتی و استرداد پناهندگان هندی برگزار کردند. – نگاهی به مالیا و نیراو مودی – که هم اکنون در انگلستان به سر می برند.

دو کشور با هدف گسترش همکاری در تعدادی از زمینه ها ، از جمله مهاجرت و تحرک ، دیجیتال و فناوری ، ارتباطات از راه دور ، انرژی و دارو ، نه پیمان را امضا کردند و توافق کردند که همکاری در زمینه مبارزه با تغییر اقلیم از طریق یک انرژی تجدید پذیر جدید را تقویت کنند. مشارکت و انرژی.

وزارت امور خارجه با اعلام خبر اجلاس به خبرنگاران ، موضوع استرداد مالیا و مودی بخشی از این گفتگوها بود و نخست وزیر نارندرا مودی گفت: مجرمان اقتصادی باید در اسرع وقت به هند بازگردانده شوند تا در برابر دادگاه قرار بگیرند.

سندیپ چاکراوورتی ، دبیر مشترک این وزارتخانه برای اروپا غرب ، گفت که نقشه راه 10 ساله زمینه را برای تعهد دو جانبه عمیق تر و قوی تر در زمینه های اصلی ارتباطات بین مردم ، تجارت و اقتصاد ، دفاع و امنیت و آب و هوا فراهم می کند. عمل و سلامتی.

مودی و جانسون هر دو تروریسم را در تمام اشکال و کسانی که تروریسم را تبلیغ ، حمایت و مالی می کنند یا به تروریست ها و گروه های تروریستی پناهندگی می دهند ، به شدت محکوم کردند.

در بیانیه مشترک در جریان این گفتگوها آمده است: “آنها توافق کردند که از طریق کارگروه مشترک ضد تروریسم ، از جمله تبادل اطلاعات و اطلاعات در شبکه های تروریستی ، به همکاری ادامه دهند و تجارب را در زمینه مقابله با پدیده رو به رشد افراط گرایی و رادیکال سازی به اشتراک بگذارند.”

دو نخست وزیر برای تقویت ظرفیت تجارت بین پنجمین و ششمین اقتصاد بزرگ جهان و با هدف بلند پروازانه بیش از دو برابر شدن تجارت دوجانبه تا سال 2030 ، مشارکت تجاری پیشرفته (ETP) را راه اندازی کردند.

MEA در بیانیه ای گفت ، به عنوان بخشی از ETP ، هند و انگلستان در مورد نقشه راهی برای مذاکره FTA جامع و متعادل ، از جمله در نظر گرفتن توافق نامه تجارت موقت برای سود اولیه ، توافق کرده اند و افزود که ETP چندین هزار تولید خواهد کرد مشاغل مستقیم و غیرمستقیم در هر دو کشور.

چاکراوورتی با اشاره به اینکه ممکن است مجبور به ترتیب غیرقانونی شوند ، مشارکت مهاجرت و تحرک فرصت های شغلی بیشتری برای حدود 3000 متخصص هند در سال فراهم خواهد کرد.

وی گفت هند مخالف مهاجرت غیرقانونی است زیرا “به مهاجرت قانونی آسیب می رساند” و شهروندان هندی که فاقد سند و یا در خارج از کشور در مضیقه هستند و به آنها تابعیت یا اقامت داده نشده است باید برگردانده شوند.

مودی در توئیت خود نوشت: “من با دوست نخست وزیر انگلیسBorisJohnson یک اجلاس مجازی پربار داشتیم. ما یک نقشه راه جاه طلبانه 2030 را برای ارتقا ties روابط هند و انگلیس به یک همکاری استراتژیک جامع اتخاذ کرده ایم.”

جانسون به نوبه خود در توئیتی نوشت: “امروز @ NarendraModi و ما در مورد اینکه چگونه می توانیم از همه گیری غلبه کنیم و روابط بین دو کشور خود را تقویت کنیم صحبت کردیم.

ما با یک طرح بلند پروازانه برای نزدیک کردن اقتصاد و مردم به توافق رسیده ایم – آغاز دوره جدیدی در روابط انگلیس و هند.  “

در مورد همکاری با واکسن ها ، چاکراورتی گفت که جانسون به مودی اطلاع داده است که م Serسسه محصولات سرمی هند (SII) در انگلستان سرمایه گذاری می کند و در این کشور واکسن تولید می کند.

“همکاری واکسن موفق از طریق همکاری آکسفورد-آسترا زانکا-SII برجسته شد. آنها توافق کردند که همکاری در زمینه واکسن ها ، درمان و تشخیص COVID19 و فراتر از آن را از طریق تحقیقات مشترک ، از جمله واکسن های بینی ، همکاری نظارتی و همکاری کارآزمایی بالینی گسترش دهند.” ، او گفت

چاکراورتی گفت هند و انگلیس همچنین توافق کرده اند که تعهدات خود را در زمینه دفاع و امنیت از جمله در زمینه های دریایی ، مبارزه با تروریسم و ​​فضای مجازی به طور قابل توجهی تقویت کنند.

“به عنوان بخشی از حرکت انگلیس به هندو-اقیانوس آرام ، انگلستان اعزام گروه حمل کننده حمل کننده در منطقه هندو-اقیانوس آرام را اعلام کرد. هند توافق کرده است که تمرینات مشترکی را با CSG در اواخر امسال برگزار کند و همچنین یک دریانوردی جدید را راه اندازی کند. گفتگو. “او گفت.

در بیانیه مشترک آمده است که دو طرف توافق کردند که یک دوره جدید امیدوار کننده همکاری هند و انگلیس در زمینه فن آوری های مهم نظامی ، از جمله هواپیماهای جنگنده ، سیستم های پیشران نیروی دریایی و سلاح های پیشرفته ، و ارائه نسل بعدی توانایی های دفاعی و امنیتی از طریق توسعه مشترک و تولید مشترک.

در مورد همکاری های تجاری ، چاکراورتی گفت که به عنوان بخشی از اقدامات اعتماد سازی ، دو طرف در مورد بسته ای برای دسترسی زودهنگام به بازار توافق کردند.

بر اساس این بسته ، انگلستان صنعت ماهیگیری را به روی تعداد بیشتری از بازیکنان هندی گشوده ، فرصت های بیشتری را برای پرستاران تسهیل خواهد کرد ، شهادت دریانوردان هند را به رسمیت می شناسد و گفتگوی مشترکی در مورد توافق نامه تأمین اجتماعی آغاز می کند.

“در عوض ، هند با خواسته های انگلیس در مورد میوه ، دستگاه های پزشکی و شناخت متقابل مدارک کارشناسی ارشد موافقت کرده و همچنین در تلاش است تا خدمات حقوقی را برای یکدیگر باز کند.  این اقدامات احتمالاً باعث ایجاد 20-25000 شغل مستقیم و غیرمستقیم جدید در هند می شود. “

در بیانیه مشترک آمده است که دو طرف همچنین چشم انداز مشترک خود را در مورد یک منطقه آزاد ، آزاد ، فراگیر و مبتنی بر حاکمیت بر اساس قانون هندو-اقیانوس آرام ، با حمایت از احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت ، حاکمیت قانون ، شفافیت ، آزادی ناوبری و پرواز تأیید کردند. در دریاهای بین المللی ، تجارت قانونی بلامانع و حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات.

در این بیانیه آمده است که هر دو رهبر بار دیگر تعهد شخصی خود را برای انجام اقدامات جاه طلبانه آب و هوایی در جهت دستیابی به اهداف موافقت نامه پاریس و کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوایی (UNFCCC) در آستانه بیست و ششمین کنفرانس طرفین و فراتر از آن تأیید کرده اند.

آنها توافق کردند که برای دستیابی به نتیجه جاه طلبانه ، شفاف و فراگیر در مذاکرات آب و هوایی گلاسکو با یکدیگر همکاری کنند.

“آنها توافق کردند که همکاری بین هند و انگلستان در مورد تغییر آب و هوا و انتقال کم کربن را از طریق یک مشارکت جدید در مورد انرژی های تجدید پذیر و انرژی ، از جمله انرژی باد دریایی ، بهره وری انرژی و ذخیره سازی و تحرک الکتریکی تقویت کنند و کار مشترک در مورد هیدروژن محیطی “.  .

مودی و جانسون همچنین توافق کردند که یک طرح شبکه سبز COP26 و ترویج زیرساخت های سازگار با آب و هوا از طریق تسهیلات جدید برای کشورهای کوچک در حال توسعه جزیره در ائتلاف زیرساخت فاجعه و ایجاد همکاری بین هند و انگلیس در مورد جنگل ها.

در مورد نتیجه کلی ، چاکراورتی گفت که در حالی که اجلاس مجازی بود ، مذاکرات سنگ بنای جدیدی را بنا نهاد و از بسیاری جهات از نظر محتوا و نتایج فصل جدیدی در روابط دوجانبه گشود.

طبق بیانیه کابینه جانسون ، “به لطف تجارت و سرمایه گذاری 1 میلیارد پوندی جدید بین انگلیس و هند که امروز نخست وزیر اعلام کرد ، بیش از 6500 شغل جدید در انگلیس ایجاد می شود.”

داونینگ استریت گفت: این بسته شامل بیش از 533 میلیون پوند سرمایه گذاری جدید هند در انگلیس است که پیش بینی می شود بیش از 6000 شغل در بخشهای حیاتی و در حال رشد مانند بهداشت و درمان ایجاد کند.

وی افزود که این مبلغ شامل سرمایه گذاری 240 میلیون پوندی از سوی م Instituteسسه محصولات سرمی هند (SII) در انگلیس در زمینه تولید واکسن و یک دفتر فروش جدید در این کشور است که انتظار می رود تجارت جدیدی به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار ایجاد کند.

(با ورودی های PTI.)

 

 

        برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

 

                

 

 

بریسش پاتل ، رئیس IPL ، گفت: مسابقات کریکت لیگ برتر هند (IPL) Twenty20 پس از بحران COVID-19 به مدت نامعلومی متوقف شد.

 

امتیاز کلیدی:

 

رئیس IPL گفت که نمی تواند زمان برگزاری مجدد مسابقات را اعلام کند

ویروس کرونا ویروس هند در روز سه شنبه 20 میلیون مورد را تحت تأثیر قرار داد

هیئت کریکت هند “تمام تلاش خود را خواهد کرد” برای ایجاد “عبور امن برای همه شرکت کنندگان”

 

 

این تصمیم پس از جلسه اضطراری با هیئت مدیره لیگ برتر هند (IPL GC) و هیئت کریکت هند (BCCI) گرفته شد.

آقای پاتل گفت: “مسابقات متوقف شده است ، ما به دنبال پنجره دیگری هستیم.”

 

 

“در حال حاضر ، نمی توانیم بگوییم چه زمانی می توانیم آن را دوباره برنامه ریزی کنیم.”

 

 

IPL در بیانیه ای گفت: “BCCI نمی خواهد در مورد ایمنی بازیکنان ، کارکنان پشتیبانی و سایر بازیگران درگیر در سازماندهی IPL سازش کند.

“این تصمیم با در نظر گرفتن ایمنی ، سلامتی و رفاه همه ذینفعان اتخاذ شده است.

وی افزود: این اوقات دشوار است ، به ویژه در هند ، و اگرچه ما تلاش کرده ایم که اندکی مثبت اندیشی و سرگرمی به همراه آوریم ، اما ضروری است که مسابقات متوقف شود و همه در این شرایط سخت به خانواده ها و عزیزانشان برگردند.

“BCCI تمام تلاش خود را برای اطمینان از عبور ایمن و مطمئن همه شرکت کنندگان در IPL 2021 انجام خواهد داد.”

کریکت استرالیا “به دنبال معافیت از سفر نخواهد بود”

این محرومیت می تواند برای مسافران مشکلات سفر ایجاد کند ، کشورهایی از جمله استرالیا و انگلیس مسافران را به طور موقت از هند ممنوع می کنند.

هر کسی که منع سفر بین هند و استرالیا را نقض کند ، تا پنج سال زندان یا جریمه های سنگین محکوم می شود.

کریکت استرالیا (کالیفرنیا) و انجمن کریکت استرالیا (ACA) گفتند که کالیفرنیا هنگام کار با برنامه های اسکان و بازگشت به کشور با BCCI در ارتباط است.

در بیانیه اضافه شده است: “CA و ACA به تصمیم دولت استرالیا مبنی بر قطع تعطیلات از هند حداقل تا 15 ماه مه احترام می گذارند و به دنبال استثناهایی نخواهند بود.”

 

 

نسخه هندی COVID-19 چیست که آن را بسیار فاجعه بار می کند؟

 

 

 

 

درباره نسخه هندی ویروس کرونا چه می دانیم.

ادامه مطلب

 

 

IPL به این دلیل که تیم ها در مناطق ایمنی زیستی در هتل ها و استراحتگاه ها در شش مکان هند که رقابت در آن برگزار می شود ، به جلو حرکت کرده است.

بولینگ سریع استرالیایی پت کامینز و هم تیمی هایش در Kolkata Knight Readers قبلاً خود را منزوی کرده بودند ، زیرا روز دوشنبه دو مورد در حباب ایمنی زیستی IPL در میان تیم گزارش شد.

دو عضو غیر مجاز Chennai Super Kings نیز در دهلی به ویروس مبتلا شدند و بازیکن Sunrisers Hyderabad نیز آزمایش مثبت داد.

IPL از 9 آوریل هر شب میزبان بازی های بدون تماشاگر است ، علی رغم اینکه سیستم بهداشتی گسترده هند تا آستانه موج عمده دیگری از بیماری همه گیر پیش می رود.

پس از 357229 مورد جدید در 24 ساعت گذشته ، آلودگی ویروس کرونا در هند از 20 میلیون نفر در روز سه شنبه افزایش یافت.

بازیکنانی از سراسر جهان در مسابقات پر سود Twenty20 شرکت می کنند که سال گذشته توسط همه گیری اجباری مجبور شد در امارات متحده عربی برگزار شود.

هفته گذشته ، اندرو تای ، آدام زامپا و کین ریچاردسون بازیکنان استرالیایی در میان موج پرونده ها از IPL به خانه رفتند.

 

فضا را پخش یا مکث کنید ، M برای بی صدا کردن ، فلشهای چپ و راست برای جستجو ، فلشهای بالا و پایین برای افزایش صدا.

دارم تماشا میکنم

مدت زمان: 2 دقیقه و 34 ثانیه2متر 34s

 

 

 

 

 

 

 

 اندرو تای ، کرکت بازان استرالیایی می گوید انتقاد مارک مک گوان از بازیکنان IPL ناعادلانه است.

ریچاردسون و زامپا در تیم های Bangalore و Ty در تیم Rajasthan Royals بازی کردند.

دو کرکتور دیگر – لیام لیوینگستون انگلیسی ، که با راجستان بود و راویچندران اشوین ، که با دهلی بود – نیز IPL را ترک کردند.  لیوینگستون به نقل از “خستگی حباب” ، و اشوین گفت که او می خواهد در این بحران در کنار خانواده اش باشد.

به تعویق انداختن IPL مسابقات جهانی T20 شورای جهانی کریکت (ICC) را که قرار است در ماه های اکتبر و نوامبر در هند برگزار شود ، زیر س questionال می برد.  امارات قبلاً به عنوان میزبان جایگزین پیشنهاد شده است.

ICC مجبور شد جام جهانی 2020 استرالیا را به دلیل بیماری همه گیر لغو کند.

هیئت حاکمه بین المللی کریکت به جای اینکه برنامه را 12 ماه به عقب منتقل کند ، تصمیم گرفت این دوره را تا سال 2021 در هند برگزار کند و برای مسابقات در سال 2022 به استرالیا بازگردد.

ABC / هادی ها

 

 

               

           

  • ایمان رسولی