وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

 

                

 

 

نایک تأیید کرده است که پس از آنکه فوتبالیست برزیلی از همکاری در تحقیقات در مورد ادعاها مبنی بر تجاوز جنسی به یک کارمند زن شرکت ، سالها پیش ، همکاری مالی با نیمار را فسخ کرده است.

نایک در ماه اوت گذشته وقتی از مهاجم پاری سن ژرمن جدا شد هیچ دلیلی نداشت.  روز پنجشنبه ، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل امتناع نیمار از شرکت در “تحقیق صادقانه در مورد ادعاهای معتبر تخلف توسط کارمند” ، تصمیم به فسخ قرارداد گرفته است.

 

نایک گفت که وقتی معامله آنها بسته شد ، به دلیل نهایی نبودن تحقیقات ، نمی تواند جزئیات بیشتری درباره این پرونده ارائه دهد.

نایک گفت: “هیچ مجموعه ای از واقعیت ها به ما امکان نمی دهد که بتوانیم درباره اصل موضوع صحبت کنیم.”  “اگر نایک بتواند کیفرخواست صادر کند بدون اینکه بتواند واقعیت های موثقی را ارائه دهد ، نامناسب خواهد بود.”

نایک “به شدت نگران” این ادعاها است

وال استریت ژورنال این داستان را برای اولین بار در روز پنجشنبه گزارش داد.  این روزنامه گزارش داد که یک کارمند نایک در سال 2016 به دوستان و همکارانش گفته است که نیمار سعی کرده است او را مجبور کند در اتاق هتل خود رابطه جنسی دهانی برقرار کند در حالی که وی در نیویورک بود و در آنجا به هماهنگی وقایع و تدارکات برای این بازیکن و او کمک کرد. محیط.

نایک گفت که “عمیقا نگران ادعاهای خشونت جنسی است” و تأیید کرد که حادثه ادعایی در سال 2016 هنگامی رخ داد که نیمار با بارسلونا بازی می کرد. نایک گفت که اطلاع رسمی از این حادثه را دو سال بعد دریافت کرده است.

این شرکت گفت که به تمایل اولیه کارمند برای جلوگیری از تحقیقات و محرمانه نگه داشتن موضوع احترام می گذارد.

در آن آمده است: “در سال 2019 ، زمانی که کارمند بعداً ابراز علاقه کرد که به ادامه موضوع بپردازد ، ما بلافاصله اقدام کردیم”  “نایک تحقیق مستقل را سفارش داده و یک مشاور حقوقی مستقل جداگانه برای کارمند ، به انتخاب خود و هزینه شرکت ، حفظ کرده است.”

نمایندگان نیمار از پاسخگویی به درخواست نظر آسوشیتدپرس خودداری کردند.  سخنگوی ناشناس این بازیکن به وال استریت ژورنال گفت که او این ادعا را رد کرد.

وی گفت: “نیمار جونیور در صورت شکایت قضایی که تاکنون اتفاق نیفتاده است با قدرت از خود در برابر این حملات بی اساس دفاع خواهد کرد.”

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی