وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

 

                

 

 

Rungia longifolia subsp.  keralensis توسط تیمی از JNTBGRI و KU کشف شد

 

 

 

محققان باغ گیاه شناسی گرمسیری و موسسه تحقیقات جواهر لعل نهرو (JNTBGRI) و دانشگاه کرالا زیرگونه گیاه جدیدی را در پناهگاه شندورنی (SWS) ، کولام کشف کردند.

نام کرالا ، زیرگونه در آخرین شماره آبراهامیا ، یک مجله بین المللی علوم گیاهی ، منتشر شده توسط گروه گیاه شناسی ، دانشگاه کرالا ذکر شده است.

گیاه گل دهنده ، Rungia longifolia غلاف کرالنسیس، توسط تیمی شامل ES Santhosh Kumar و Sam P. Mathew از JNTBRI ، R. Jagadeesan از گروه گیاه شناسی در دانشگاه کرالا و A. Gangaprasad ، مدیر مرکز حفاظت از تنوع زیستی ، توسط Ghats غربی کشف شد. توابع در بخش.

زیرگونه متعلق به Rungia longifolia گونه های گیاهی بومی سریلانکا و متعلق به خانواده گیاه Acanthaceae.  این مکان برای اولین بار در پناهگاه حیات وحش Shendurney در فوریه 2016 و بعداً در جنگل Braemore در سپتامبر 2016 مشاهده شد. کمتر از 100 فرد بالغ از هر دو سایت واقع شده اند.

به گفته دکتر گنگاپرساد ، 19 رنگیا در این کشور گونه هایی یافت می شود.  از این تعداد ، 15 مورد ، از جمله هفت گونه و هشت گونه ، بومی Ghats غربی است.  زیرگونه جدید که به رنگ گلهای سفید مایل به صورتی شناخته شده است ، معمولاً بین اوت و فوریه شکوفا می شود و میوه می دهد.

وی خاطرنشان کرد که وجود انواع متنوعی از گیاهان به تلاشهای شدید حفاظتی در غزهای غربی ، به ویژه در قسمتهای جنوبی آن نیاز دارد.  دکتر گانگاپراساد افزود: در حال تحقیق برای تعیین خواص درمانی گیاه تازه کشف شده است.

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی