وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

 

                

 

 

دیوید پاستارناک با فرصتی که برای کمک به صعود بوستون بروین به پلی آف داشت ، نتوانست هیجان خود را کنترل کند و پاتریس برگون کاپیتان بازی را به این دلیل نزدیک کرد که گویا دلیلش این است که او هاکی بازی می کند.

اشاره کرد.

 

با برتری پاسترناک ، برگرون و دروازه بان تووکا راسک ، بلوین ها در پنج بازی با پیروزی 3-1 یکشنبه شب تیم های واشنگتن را حذف کردند.  پاسترناک با یک مسابقه کور شد ، برگرون به موقع دو گل زد و راسک با 40 سیو توانست دور دوم را مقابل پنگوئن های پیتسبورگ یا جزایر نیویورک ایجاد کند.

پاستارناک گفت: “این بازی ها سرگرم کننده است.”  “احساسی که پسران پس از بازی در رختکن احساس می کنید و خوشحالی به عنوان بچه های کوچک چیزی است که شما در مورد آن بازی می کنید.”

آهنگ های “TUUKK!”  از گروه بزرگی از هواداران بوستون با لباسهای سیاه و طلایی که بخشی از جمعیت 5،333 نفری فروخته شده با ظرفیت محدود بودند ، می آید.  آنها هر از گاهی قطع می شدند “ما جام می خواهیم!”  – جامی که آخرین بار بروینز یک دهه قبل پس از 39 سال خشکسالی عنوان به دست آورد.

آنها 12 برنده هستند ، به لطف بهترین بازیکنان خود که بر بازی 5 تسلط دارند.

تماشا کنید |  گل پاستارناک ، که برجسته است ، به بوستون کمک کرد تا در بازی 5 واشنگتن را ناک اوت کند:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی بوستون در بازی 5 واشنگتن را ناک اوت کرد ، دیوید پاستارناک دروازه حریف را باز کرد و پاتریس برگونر نیز دو گل دیگر به ثمر رساند. 1:03

مربی بروس کسیدی گفت: “بیایید قبول کنیم: بهترین پسران ما آمدند.”

پاسترناک با قرار دادن پنجه پشت به پشت و بالای پاهای خود ، کمک به گل اول برگرون و حضور در تلاش قبل از راسک که بیشتر ضربه های پایتخت ها را نگه داشت ، این کار را آسان کرد.  برگرون که هنگام ترک زددنو چارا برای عقد قرارداد با واشنگتن “C” دریافت کرد ، در ضربه دوم ایلیا سامسونوف را با یک ضربه ایستگاهی شکست داد و پیشنهاد بازگشت را با یک گل درمانده در دقیقه سوم کوتاه کرد.

برگرون ، که 24 امتیاز در مسابقات بالقوه در طول زندگی حرفه ای خود دارد ، گفت: “به همین دلیل شما بازی را انجام می دهید: این آدرنالین و احساسی است که به شما دست می دهد.”  “این همیشه خاص است. همیشه بخشی از آن سرگرم کننده است.”

تنها شوت که راسک را شکست داد کانور شری بود که در سومین بازه با 11 ثانیه برگشت خانه خود را کشت.  این به خشکسالی گلهای شدید 147: 44 پایان داد ، اما برای گردهم آوردن “پایتخت ها” کافی نبود که “بروین ها” را با نتیجه 41 بر 19 شکست داده و لارس اِلر با نتیجه 5:37 هدف بالقوه خود را داشت. برای مداخله دروازه بانها حذف شد.

راسک گفت: “من در طول سریال احساس خوبی داشتم.”  “این بازی امروز احتمالاً بیشترین شانس و شوت در کل سری بود. این یکی از دلایلی است که به نظر می رسد در منطقه هستم.”

بوستون پس از از دست دادن افتتاحیه این سری در وقت های اضافه ، چهار برد پیاپی مقابل واشنگتن کسب کرد.  بعد از بیرون بردن بازی 2 در وقت اضافه و بازی 3 در وقت اضافه ، Bruins از یک حریف پیر و متزلزل با چند پاسخ در مورد سرعت و مهارت خود استفاده کرد.

کاپیتان پایتخت الکس اووچکین گفت: “این سریال های تنگ و سریعی جالب بود.”  “برای ما سخت است. سخت است.”

این سومین خروج پیاپی از دور اول برای اوچکین و پایتخت از زمان قهرمانی در جام استنلی در سال 2018 است. این شکست پس از آن اتفاق می افتد که مربی برنده جام ، پیتر لاویولت ، برای سازماندهی در یک حالت برنده ، اکنون با اوچکین در این تیم استخدام شد. سال گذشته قرارداد. 35 سال و فرصت های خسته او.

با پیوستن بروین به جام برنده روسای جمهور در بهمن کلرادو به عنوان اولین تیم های صعود کننده ، پایتخت ها با سوالات زیادی در این فصل از اووچکین ، اوگنی کوزنتسوف ، مرکز و موقعیت دروازه بان روبرو شدند.

اوچکین گفت: “ما فقط در مرحله پلی آف شکست خوردیم.”  “اجازه دهید بعدا در مورد قرارداد من و همه موارد دیگر صحبت کنیم.”

تماشا کنید |  پیش نمایش مرحله پلی آف جام استنلی: بخش شرقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرق می بیند که سیدنی کرازبی پیگیری چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی