وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

وبلاگ شخصی ایمان رسولی

هرچی به ذهنم بیاد و جالب باشه براتون میزارم

 

                

 

 

TORONTO – پنج نکته ای که باید هفته آینده در دنیای تجارت کانادا مورد توجه قرار گیرد:

 

    درآمد بانکی بیشتر

    اسکوشیابانک نتایج سود سه ماهه دوم خود را روز سه شنبه منتشر می کند.  در میان مذاکرات برای بازگشایی اقدامات همه گیر پس از بیش از یک سال ، رهبران برجسته ترین بانک های کشور روز پنجشنبه با سوال تحلیلگران درمورد اینکه با تمام پولی که می نشینند چه خواهند کرد ، مواجه شدند.

 

    نتایج پارچه

    شرکت Canopy Growth Corp.  نتایج خود را برای سه ماهه چهارم در روز سه شنبه منتشر خواهد کرد.  گلدان ساز ، همراه با رقبا Aurora Cannabis Inc. ، Hexo Corp.  و Tilray Inc ، گفتند که آنها به طور فزاینده ای ایالات متحده را برای فرصت های توسعه تحت نظارت قرار می دهند و بسیاری از آنها در مرحله دستیابی به آمادگی برای ورود احتمالی به بازار هستند.

 

    BRP AGM

    BRP روز پنجشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران خود را برگزار می کند.  سازنده Ski-Doos و Sea-Doos در ماه مارس از گسترش جاه طلبانه 300 میلیون دلاری خودروهای الکتریکی طی 5 سال خبر داد زیرا این شرکت به دنبال انطباق با روند بازار و جذابیت خود برای مجموعه جدیدی از مشتریان است.

 

    سود از ساپوتو

    ساپوتو جلسه ای را برای بحث در مورد نتایج آن در سه ماهه چهارم در روز پنجشنبه برگزار می کند.  تولیدکننده و تولیدکننده لبنیات مستقر در مونترال روز سه شنبه اعلام کرد که با توسعه مزارع بدون لبنیات و ارزش افزوده ، خرید Bute Island Foods و پروتئین ویژه ویسکانسین را به پایان رسانده است.

 

    ممکن است تعداد مشاغل

    آمار کانادا نظرسنجی نیروی کار خود را در ماه مه منتشر خواهد کرد.  پیش از این ، آژانس گفته بود که بازار کار کانادا در ماه آوریل 207،000 شغل را از دست داد زیرا جهش در نسخه COVID-19 منجر به افزایش مجدد محدودیت های بهداشت عمومی و نگرانی در مورد عواقب اقتصادی طولانی مدت همه گیری شد.

 

    این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در تاریخ 30 مه 2021 منتشر شد.

 

 

 

               

           

  • ایمان رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی